Har du tekniska problem med Hunddata, Katalog för PC, DogByte, Avelsdata eller någon annan av SKKs onlinetjänster, exempelvis med inloggning, säkerhetscertifikat, betalningar, inställningar eller liknande?
Beskriv problemet i ett mejl till itsupport@skk.se. Men för att vi ska kunna hjälpa dig på ett bra sätt behöver vi veta:
- Vilket operativsystem kör du? (Microsoft Windows, Mac OS X, Linux etc.)
- Vilken webbläsare och version? (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari etc.)
- Om det rör Hunddata eller Avelsdata: Vilket registreringsnummer på hunden i fråga?
Problem med Avelsdata
För att kunna använda Avelsdata behöver du:
- Microsoft Internet Explorer.
- Tillåta popup-fönster.
- Tillåta sessionscookies.
Läs här om hur du löser vanliga problem med Avelsdata: Avelsdata hjälp
Problem med Hunddata
Här hittar du lösningar på vanliga problem rörande Hunddata: Hunddata hjälp
Fjärrsupport och TeamViewer
I vissa fall kan det hända att vi vill koppla upp oss mot din dator för att på bästa sätt kunna hjälpa dig. Om detta sker kommer it-tekniker att ge dig en länk till denna sida och be dig ladda ner det här programmet: Team Viewer
